اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین بوستان حاشیه شهر مشهد | بهره‌برداری تا ۶ ماه آینده

  • کد خبر: ۴۵۹۳۹
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین بوستان حاشیه شهر مشهد | بهره‌برداری تا ۶ ماه آینده
عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین بوستان حاشیه شهر مشهد عصر امروز ۱۵ مهر‌ماه در شهرک شهید رجایی مشهد کلید خورد.
جانقربان- شهرآرانیوز | با حضور اعضای فراکسیون محرومیت‌زدایی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار مشهد و مسئولان شهری عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین بوستان حاشیه شهر مشهد عصر امروز ۱۵ مهر ماه در شهرک شهید رجایی مشهد کلید خورد.

محمدرضاکلائی شهردار مشهد در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری همه متولیان استان، گفت: این پروژه بالغ بر ۵ هکتار در محله مهریز شهرک شهید رجایی است که امیدواریم پارکی مناسب خانواده در این محل تحویل مردم دهیم.
 

حاشیه شهر خانه من است 


عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: به خانه من که حاشیه شهر است خوش آمدید. مشهد در این شورا تبدیل به کارگاه سازندگی شده است و حاشیه شهر در صدر لیست شورای امید و شهرداری قرار گرفته است.

غلامعلی فیضی با بیان اینکه۷۳ پارک در ۳ سال گذشته در حاشیه شهر مشهد ساخته شده است، افزود: با احداث این بوستان‌ها سرانه فضای سبز را یک متر افزایش داده ایم.

وی تاکید کرد: برچیدن بن بست‌های دل آزار برای مردم سرلوحه کار ما بوده و در این راستا دو دیوار نامهربانی را از دل برخی محلات حاشیه برچیده ایم.

وی افزود: یکی از این دو دیوار در مهریز است و دیگر دیوار شهرک شهید بهشتی بود.تلاش برای توافق و تفاهم با آستان قدس را برای توسعه شهر در این منطقه ادامه دادیم و تمام تلاش خود را کردیم تا به نتیجه رسیدیم.
 

لزوم توجه به حاشیه شهر مشهد

 
معاون امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: طرح‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست و امیدواریم با طرح‌هایی که در حال اجراست حاشیه نشینی را کاهش دهیم.

علی رسولیان خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال زایی را نیز برای این منطقه در نظر داریم و امیدواریم این اقدامات به رفع محرومیت‌ها کمک کند.

شهرداری با روحیه جهادی خدمت می کند

 
رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه از مسئولان استان و به ویژه شهردار مشهد برای توجه ویژه به حوزه حاشیه شهر مشهد تشکر می‌کنم، افزود: شهرداری مشهد با روحیه جهادی و انقلابی به اقشار محروم در حال خدمت رسانی است.

احسان قاضی زاده اذعان داشت: شهرداری مشهد در این شرایط اقتصادی با اخلاص عمل در خدمت مردم است.

وی گفت: کمک آستان قدس و خدمت شهرداری در این منطقه اتفاق ویژه‌ای است که جای تشکر ویژه دارد.
 
او گفت: اختصاص بودجه به حاشیه شهر و بخصوص کشف رود و بخش رضویه از اولویت‌های ماست و به دنبال حل مشکلات فاضلاب مشهد با اعتبار ۲۰ میلیاردی هستیم تا مشکلات این حوزه برطرف کنیم.


گفتنی است؛ این پروژه به گفته شهردار مشهد در ۱۸۰ روز به بهره‌برداری خواهد رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->